تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

DeepSea Obfuscator ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.



ادامه مطلب ...


Webyog SQLyog Ultimate نرم افزار مفید و با نحوه استفاده آسان می باشد که می توانید توسط آن دیتابیسهای Mysql خودتون رو مدیریت کنید، برای php کارها و دوستانی که دستی در برنامه نویسی تحت وب دارند باید عرض کنم که Webyog SQLyog Ultimate همانند phpMyAdmin می باشد که همه شما قطعا با آن آشنایی دارید با این تفاوت که این برنامه امکانات بیشتری در خود جای داده است.

دریافت نرم افزار مدیریت دیتابیسها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 
چارچوب دات‌نت به مجموعه زبان‌های توسعه و فناوری‌های مرتبطی گفته می‌شود که توسط شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۱ عرضه شد. این چارچوب کاری (framework) باعث توانمندی و سازگاری زبانهای مختلف برنامه نویسی می‌گردد که در آن عرضه شده‌اند. برنامه نویسی دات نت به دلیل سهولت بیشتر و سادگی بسیاری امور به نسبت دیگر زبان های برنامه نویسی از محبوبیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل امروز مجموعه از کامپوننت های این زبان را برای شما آماده کرده ایم. کامپوننت ها در زبان برنامه نویسی دات نت باعث سادگی و سرعت عمل بیشتر در انجام بسیاری از کارها می شوند و هرکدام برای انجام کاری خاص طراحی شده اند. به همین دلیل بسیاری از برنامه نویسان در پروژه های خود از کامپوننت ها استفاده می کنند تا هم در وقت صرفه جویی شود و هم نتیجه ای به مراتب قابل اطمینان تر حاصل شود چراکه کامپوننت ها تست شده اند و کمتر دچار نقص می شوند. مجموعه جدید کامپوننت های دات نت که سازگاری کامل با ویندوز ویستا و سون دارند را همراه با سورس آنها هم اکنون می توانید از سایت دانلودستان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


آیا بر روی سیستمی هستید که دارای محدودیت است و نمی توانید فرمت msi را اجرا کنید ؟ با استفاده از AbyssMedia MSI to EXE Compiler می توانید این مشکل را برطرف کنید . این نرم افزار راه حل مناسبی است که  در حداقل زمان و با حداکثر سازگاری فرمت msi را به exe تبدیل می کند . همچنین حین عمل تبدیل می توانید آیکونی را انتخاب کرده و به عنوان آیکون جدید نرم افزار تبدیل شده تعیین نمایید . این نرم افزار در ویندوز های  ۹۸/۲۰۰۰/XP/2003/Vista قابل اجراست .

AbyssMedia MSI to EXE Compiler تبدیل msi به exe با AbyssMedia MSI to EXE Compiler v1.2.0.1

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


PE Explorer نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که به کمک آن می توان اقدام به resource نمودن فایل های اجرایی تا حد قابل قبولی نمود. به کمک این نرم افزار شما می توانید caption دکمه ها و برچسب ها و دیگر اجزای موجود بر روی فرم برنامه ها را ویرایش نمایید.قابلیت ایجاد تغییر در عنوان منو های نرم افزار و فایل های اجرایی از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. البته این نرم افزار برای برنامه نویسان چیزی بیشتر از یک resource editor ساده می باشد زیرا به کمک این نرم افزار می توان انواع فایل های EXE, DLL و ActiveX Controls ها را در برنامه باز کرده و از اطلاعات موجود در آن ها و اجزای به کار برده شده در آن ها استفاده نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت Heaventools Software می باشد.

pe ابزاری قدرتمند برای resource نمودن فایل های اجرایی با نام PE Explorer 1.99

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/2/ui-desin_ww.lxl.ir.jpg
نرم افزار GUI Design Studio ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی واسط کاربری برای دسکتاپ، موبایل و وب محصولی از شرکت Caretta Software می باشند. در این نرم افزار عناصر ساخت برنامه به صورت کاملاً گرافیکی در اختیار کاربران می باشد و بدون کدنویسی می توانند بسیاری از امکانات را بر روی برنامه خود قرار دهند. با استفاده از این نرم افزار می توانید صفحه های جداگانه، پنجره های اجزای مورد نظر خود را با استفاده از عناصر استاندارد رسم کنید، آنها را برای روال جریان کاری اختیاری به یکدیگر متصل نمایید و سپس با استفاده از اجرای یک شبیه ساز، نتایج طراحی خود را آزمایش نمایید. نرم افزار GUI Design Studio را می توان برای رسم ظاهر هر برنامه کاربردی در هرجا بگونه ای که بایستی باشد و یا نمایش چگونگی اتصال قسمت های مختلف آن و جریان آنها با یکدیگر استفاده نمود. ساخت پروژه ها، ساخت برنامه ها به همراه درج مشخصات آن ها، چگونگی ساخت روند یک برنامه و مسیر طراحی و برنامه نویسی و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GUI Design Studio Professional 4.1.109.0:
- قابلیت ساخت طراحی واسط کاربری به صورت سریع و آسان
- امکان دستیابی به بیش از ۱۲۰ عنصر طراحی داخلی نرم افزار
- دارای آیکون ها و تصاویر در فرمت های مختلف
- حاشیه نویسی طرح های خود توسط یادداشت های کناری و لایه ها
- توانایی ساخت اجزای طرح ماژولار و با قابلیت استفاده مجدد
- دادن یک روال کاری به طرح های خود برای ایجاد پیش نمونه های پویا
- قابلیت ساخت مستندسازی مشخصات
- استخراج طرح ها به باز بینی های خارجی
- مشاهده طرح خود در الگوهای بصری مختلف
- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان